Ons team

Jarenlange ervaring en expertise, maar vooral een persoonlijke benadering. Wij pakken elke unieke uitdaging aan en we komen altijd met een op maat gemaakt plan. Van strategisch personeelsadvies tot praktische HR-ondersteuning. Maak kennis met ons en ontdek hoe wij jou kunnen helpen.

What you see is what you get. Ik heb geen verborgen agenda. Mensen omschrijven mij als direct, enthousiast, oprecht en betrouwbaar, met een gezonde dosis humor.

Ik heb meer dan 15 jaar werkervaring opgebouwd bij een grote diversiteit aan organisaties. Van commerciële bedrijven tot non-profit organisaties. In 2005 startte ik mijn leidinggevende carrière bij een toonaangevende financiële dienstverlener. Hier is mijn passie ontstaan voor leiderschap en personeelszaken. Ik ben altijd geïnteresseerd naar de drijfveren van mensen en zet hen in op talent en kwaliteit.

Mijn enthousiasme voor werving & selectie heb ik verder ontwikkeld bij een landelijke non-profit organisatie. Het verbinden van mens en organisatie.

Sinds 2020 werk ik samen met An Gelton. Zij is verantwoordelijk voor Werving & Selectie binnen GOUD HRM. An is zeer gedreven om de juiste persoon te matchen met de juiste organisatie. Ons doel is bereikt wanneer wij de perfecte match hebben gevonden! De juiste persoon op de juiste plaats.

Ik heb een scherpe blik en luister voorbij het gesproken woord. Ik ben nieuwsgierig naar jouw drijfveren. Ik stel kritische vragen en spreek zaken hardop uit. Ik benoem wat ik zie en hoor, waardoor ik je een spiegel voorhoud.

Ik ga “aan” van enthousiaste, ondernemende en gepassioneerde mensen. Zelf ben ik ook enthousiast, ondernemend en gepassioneerd in mijn vak.

In 2018 is GOUD HRM opgericht omdat wij het gehele HRM Pakket, de Waarderingsmethode, Mediation en Werving & Selectie beschikbaar en betaalbaar aan willen bieden voor het MKB.

Wil je meer weten over wie wij zijn en wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact met me op: claudia@goudhrm.nl of bel 06-507 434 00

Partner GOUD HRM

Geboren onder de rook van Rotterdam in een ondernemersgezin. In mijn jonge jaren heb ik veel van de wereld gezien, veel bedrijven bezocht en kennis gemaakt met verschillende manieren van werken en leidinggeven.

Vanaf kleins af aan heb ik gewerkt binnen het familiebedrijf. Van postzegels plakken, telefoon aannemen, kerstpakketten inpakken tot printplaten solderen bij de technische dienst.

Na mijn middelbare school heb ik mijn eigen weg gekozen en ben ik gaan studeren in ’s-Hertogenbosch en Tilburg. Het onderwijs, lesgeven, kennis en ervaring willen overdragen.

Na een aantal jaren begon het bedrijfsleven toch weer te kriebelen. Ik ben werkzaam geweest bij verschillende bouw gerelateerde bedrijven.

Ik heb de werkgever-werknemer relatie altijd erg interessant en bijzonder gevonden. Het werken binnen hetzelfde bedrijf met dezelfde doelstellingen maar beide met andere belangen. Waar zitten de onderliggende verschillen? Wat zijn de overeenkomsten?

Door de nadruk te leggen op de overeenkomsten ontstaat er begrip en respect voor elkaars verschillen. Dit samen zorgt volgens mij voor een evenwichtige samenwerking.

Mijn naam is Romy de Bever, woonachtig in het bruisende Den Bosch samen met mijn gezin. Met een achtergrond in HR heb ik door de jaren heen geleerd hoe belangrijk het is om echte verbindingen te maken en te luisteren naar de verhalen van de mensen achter de functie.

Mijn passie ligt in het creëren van een werkklimaat waarin iedereen zich gehoord en gewaardeerd voelt. Dit doe ik door goed te luisteren, empathie te tonen en de juiste vragen te stellen om zo de kern van elk verhaal te begrijpen. Enige tijd geleden ben ik in contact gekomen met Claudia, een ervaren professional in ons vakgebied. Vanaf het eerste moment dat we elkaar spraken, voelde ik een sterke klik en een gedeelde visie op hoe HR het verschil kan maken binnen organisaties. Met veel plezier werk ik met haar samen aan de groei van GOUD HRM.

Creative GOUD HRM